pockylooover

Alla inlägg den 13 november 2014

Av kiteka you know... - 13 november 2014 19:38

Hej allihopa! ♥

Idag var min kompis hemma hos mig och vi har tänkt att kanske fira jul tillsammans på kvällen. För på dagen jobbar jag och mamma på kyrkan som vi alltid gör på julafton. Jag älskar julafton! ♥

Hon skulle kika mig och skriva vad hon önskar sig.

Imorgon har jag idrott. Jag HATAR verkligen idrott! Det ligger högt upp på min lista över saker jag verkligen inte gillar! Jag har matte imorgon också... Jag blir ju tokig! Men det är Fredag iallafall... Jag har inte planerat något i helgen.

Jag tänkte också säga att jag har imvu! För er som inte vet vad det är så är det ett 3D spel typ... Och på imvu heter jag monsterhighkiteka så fråga gärna vän med mig! Hejdå! ♥♥♥♥♥ (Jag älskar hjärtan)


              



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards