pockylooover

Direktlänk till inlägg 12 januari 2015

Livet är orättvist lev med det!

Av kiteka you know... - 12 januari 2015 19:39

Jag är så trött på folk som klagar hela tiden! En del klagar alltid på att det är så "jätte" orättvist att någon annan får det och inte dom. Det kommer ju alltid finnas dom som har det bättre! Eller hur?

Och i skolan klagar en del på maten varje dag. Alla i världen får inte mat och jag är jätte glad över att jag kan få mat för dagen. Det finns så många som har det bättre och sämre. Så istället för att klaga på det man inte får kan man ju hjälpa dom som får mindre! Jag tar upp det här för att folk som klagar på det VÄLDIGT ofta förstår vad jag menar när jag säger detta och alla andra förstås. Så SLUTA KLAGA HELA TIDEN alla som gör det!

 
 
Sakura-Chan ;; w ;;

Sakura-Chan ;; w ;;

12 januari 2015 20:44

Håller med! ^^

http://fairytaleglitter.bloggplatsen.se

kiteka you know...

13 januari 2015 17:53

Bra att någon håller med mig! c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kiteka you know... - 15 april 2015 19:47

Hej igen! Ja det är jag, du vet den där som inte uppdaterat på ett "tag"... Jag sitter här och lyssnar på Crestillion. Deras nya låt är jätte bra! Den heter `Til The End och jag bara älskar musik videon! Vi har börjat med nationella prov för ett ...

Av kiteka you know... - 6 april 2015 12:01

I fredags fick jag träffa mina kusiner från Norge för första gången på länge. Dom var här ända tills igår. Då var dom hos mig en timme innan dom åkte vidare hemmåt. Sen åkte jag till mormor och nu är jag här! Kusinerna hyrde en stor stuga där vi var ...

Av kiteka you know... - 30 mars 2015 15:01

I fredags så kände jag mig lite sjuk på morgonen, sen blev det bara värre och värre. Jag var i skolan hela dagen men det var verkligen jobbigt. Nu ligger jag hemma och har influensan. Men det är bättre idag än igår. Jag mådde så dåligt på morgonen så...

Av kiteka you know... - 21 mars 2015 16:38


Har du märkt min nya design på bloggen? Vad tycker du om den? Kommentera!              Ny omröstning finns det också! ^^ ...

Av kiteka you know... - 24 februari 2015 11:23

Hej allihopa! ♥ Förlåt att jag inte lagt upp något... Jag har haft ett virus på datorn. Igår kom jag hem från Uppsala. Jag var där med min lillebror, mamma och mormor. Första dagen vi var där åkte vi till Gränby Centrum. Där tittade vi p...

Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards