pockylooover

Alla inlägg den 6 november 2014

Av kiteka you know... - 6 november 2014 15:16

Hej allihopa! Igår så satt jag och hade inget att göra så jag bestämmde mig för att rita. Så jag ritade Seike! Jag är fortfarande sjuk... :( Och har typ inget att göra... Så varför inte blogga lite? 

Varje gång jag skriver så tittar jag så mycket på dom där blogg reklamerna eller vad det nu heter... Ofta när jag ser en blogg som ser interessant ut så klickar jag på den. Så det tar lite tid att göra ett inlägg! Cx Men nu ska jag inte ta upp mer av er tid! Hejdå! ♣♠♥ 

                                                                

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards