pockylooover

Alla inlägg under december 2014

Av kiteka you know... - 29 december 2014 20:30

Idag var jag på stan men min bästa vän Emma och du köpte jag lite saker som jag har tagit kort på. Jag har en ganska dålig kamera på mobilen... 


                                          

Av kiteka you know... - 28 december 2014 10:19

Igår var jag på stan och köpte kläder. Jag har väldigt svårt att hitta kläder i "vanliga" butiker. Det är ett ganska stort problem för där jag bor finns det bara "vanliga" butiker. Jag skulle helst vilja bo i Stockholm! Där finns mina favorit butiker. Det kanske skulle bli lite jobbigt med så mycket folk över allt, hela tiden. Men det skulle jag kunna stå ut med. Jag tänkte fråga min vän om vi skulle på stan och shoppa imorgon (inte kläder). Men då kom jag på att hon skulle åka iväg. En av mina julklappar var ett presentkort på KICKS. Det är en sminkaffär. Jag behöver verkligen en ny fondation. För att min andra är slut... Kom ihåg att rösta i min nya omröstning! Bye bye! ♥♥♥ 


          





Av kiteka you know... - 26 december 2014 11:44

Jag hade en riktigt rolig Julafton! ♥

Jag var i kyrkan men inte hemma hos min bästa vän på kvällen. Men idag ska jag dit! Mamma och min lillebror är och badar. Jag är hemma hos mormor just nu. Jag har sovit här inatt. Oftast så har jag inget planerat vad jag ska göra på loven så jag har ofta tråkigt. Som typ nu... Jag hoppas ni har en bra dag och att det fortsätter så! Kommentera gärna vad ni har gjort på Julafton! Så har jag något att göra... Men då ses vi på min blogg nästa gång da! ♥


     

Av kiteka you know... - 23 december 2014 09:52

Hej allihopa!

Imorgon är det Julafton! Om du har missat det så ska jag hjälpa mamma i kyrkan och sen ska jag hem till min bästa vän. Dagen efter ska jag fira jul med släkten.

Men idag är en av årets värsta dagar... Dagen innan jul är inte kul. För att jag längtar så mycket! Jag hoppas den här dagen går snabbt så det blir jul fortare!

Jag har önskat mig en klänning som jag verkligen hoppas jag kommer få! Annars har jag inget att ha på mig på jul... Skriv gärna i kommentarerna vad du ska göra på Julafton, så se vi snart! ♥


                                                             

Av kiteka you know... - 22 december 2014 21:06

Hej allihopa!

Idag släpptes DIE/MAYs nya musikvideo! Den är super bra och min nya favorit! Om ni inte visste det så är Seike en av mina idoler! Jag blir alltid helt förälskad i deras nya låtar! Följ dom på Youtube för att du inte ska missa deras musikvideos! ♥


     

Av kiteka you know... - 20 december 2014 13:57


1. Favorit julfärg?

         - Röd!


2. Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton.

                      - Jag är oftast uppklädd!


3. Öppnar du julklapparna på morgonen eller kvällen?

                    - Både och! ^^


4. Har ni byggt pepparkakshus?

           - Ja, Det blev lite konstigt...


5. Pepparkakor eller lussekatter?

            - Pepparkakor.


6. Köttbullar eller prinskorv?

           - Det tror jag faktiskt är prinskorv.


7. Glögg eller julmust?

         - Julmust.


8. Hemma eller borta?

- Jag tycker hemma men ändå firar jag nästan varje jul borta...


9. Ge eller få julklappar?

 - Jag tycker det är roligast att ge julklappar!


10. Utomlands eller Sverige?

            - Sverige.


11. När vill du att första snön ska falla?

           - Jag tycker inte om snö så mycket. Men jag vill att det ska finnas snö ute på julafton.


12. Plastgran eller äkta?

           - Det tycker jag inte spelar så stor roll.

           

Av kiteka you know... - 19 december 2014 13:47

1. Jag är 12 år.

2. Jag är cirka 1,73 lång.

3. Många tror ofta att jag är äldre.

4. På senaste tiden har jag börjat tycka om lila väldigt mycket.

5. Jag är kristen.

6. Jag har tre Monster High dockor (just nu).

7. Jag tycker inte om paprika! >.<

8. Jag är rädd för höjder och hundar.

9. Jag har 5 signerade saker på mitt rum.

10. Jag ÄLSKAR Disney filmer.

11. Min favorit skådespelare är Johnny Depp.

12. Julen är min favorit högtid.

13. En av mina största drömmar är att bli sångerska.

14. Jag har bara varit i Norge, Svergie och England.

15. Jag är så glad för att det äntligen är jullov!


                            

Av kiteka you know... - 16 december 2014 15:46

Hej allihopa!

Och förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag... Det har varit lite mycket just nu. Vi har haft lucia och jag blev inte lucia. Imorgon ska vi visa upp en typ teater om julen och på fredag så får jag mina första betyg. Vi fick veta några idag men inte alla. På fredag är det också sista dagen innan jullovet. Jag längtar! Jag vill passa på att tipsa er om en Youtube kanal också. Wassabi Productions Det är två jätte roliga killar! 

     

Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards