pockylooover

Alla inlägg den 15 april 2015

Av kiteka you know... - 15 april 2015 19:47

Hej igen! Ja det är jag, du vet den där som inte uppdaterat på ett "tag"...

Jag sitter här och lyssnar på Crestillion. Deras nya låt är jätte bra! Den heter `Til The End och jag bara älskar musik videon!

Vi har börjat med nationella prov för ett tag sen. Jag HATAR det nya betygs systemet... Om man får några bra betyg och ett "dåligt" betyg så sänks hela resultatet jätte mycket. Men låt oss ha lite roligare. Vi ska snart till reningsverket på studiebesök. Några i klassen har åkt dit och man fick inte ringa i mobilen där för då kunde den sprängas... Vilket jag inte trodde på först, men det var sant... På fredag ska hela släkten på mammas sida och min vän Linn åka till Idre! Jag tycker inte om att åka skidor men det finns ju andra saker att göra... 

Här är iallafall musik videon! ^^ 

Och haha slutet! xD

     

Glöm inte att följa mig på instagram: sakura_breaker


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards