pockylooover

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av kiteka you know... - 7 februari 2015 10:25

Jag har inte kunnat vara inne på bloggen så mycket för vi har haft NP i Svenska. Det har varit ganksa mycket annat att tänka på... Igår åkte jag hem till min mormor och jag är här nu.

Men nu tänkte jag ha en FRÅGESTUND! Om du har en/några frågor till mig så skriv dom i kommentarerna. Så svarar jag på dom i ett inlägg! Du kan fråga vad som helst och hur mycket som helst! Men det är inte säkert att jag svarar på alla. OBS! Om du vill att frågan ska vara med i ett inlägg måste du kommentera det här inlägget!



Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards