pockylooover

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av kiteka you know... - 8 januari 2015 17:42

Hej allihopa! :3

Idag var det första dagen i skolan. Det blev inte så hemsk som jag hade tänkt mig. Men imorgon har jag idrott... Sen är det helg! Men jag har inga planer för helgen. Som jag vanligtvis inte har.

Jag vet inte om jag har nämt det men jag gör ett bildspel i skolan som handlar om hinduismen. Vi har läst om religoner förut så jag kan ganska mycket om det och om jag blir klar med det tidigt kan jag fortsätta med mitt bildspel om Japan! Jag använder programmet Prezi som jag tycker är jätte bra! Jag tycker om att leta fakta! Om det handlar om något kul. Jag hoppas ni har en bra morgon/kväll eller vad ni nu har... så ses vi! ♥

                                           

Presentation


Hej! Det är jag som är Kiteka! Vill du veta mer om mig? Läs i presentationen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Jag tycker om det du skriver!
 Jag tycker om dina bilder!
 Jag känner dig! ♥
 Jag råkade komma hit...
 Vet inte?...
 Jag har tråkigt...
 Annan anledning

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards